Geschikt voor

Vastgoedmanagement op operationeel niveau; technisch beheer.

 

Toelichting van de leverancier

MaCoy is software ter ondersteuning van het technisch beheer.

De huurder kan reparatieverzoeken op zes manieren melden:

  • telefonisch, per e-mail en app richting MaCoy
  • per brief, website en aan de balie van de organisatie (gebruiker van MaCoy).

Verzoeken worden opgepakt door MaCoy Vastgoedbeheer, de huurder merkt hier echter niets van. Hij of zij vult een reparatieverzoekformulier in in een geautomatiseerd systeem. Het systeem herkent het servicecontract met de huurder.

 
MaCoy verzorgt inkoop en aanbesteding van werkzaamheden, waardoor naast een reductie van faalkosten, administratieve taken etc. circa 15-20% aan kosten bespaard wordt. De uitvoerende partij wordt aangestuurd door middel van werkbonnen met een werkomschrijving, vaste prijs en bloktijd waarin de uitvoering kan plaatsvinden. Indien werkzaamheden groter blijken te zijn dan op de werkbon vermeld staat, neemt de vakman contact op met de aannemer. 
 
Bij mutaties wordt de voorcontrole uitgevoerd met een tablet die voorzien is van modules om direct opdrachten aan te maken. 

 

Gebruiksspecifieke informatie

Oorspronkelijk ontwikkeld voor woningcorporaties.

 

Kosten

PM 

 

Gebruikers

PM 

 

Beoordeling door gebruikers

PM  

 

Meer informatie

  • MaCoy van MaCoy Vastgoedbeheer